Ik wil een herstel aanvraag indienen voor sanitair of accessoire.



Jouw gegevens

---

Product

vb: Kraan, Spoelbak, Zeeppompje, Afvalemmer, Verlichting, Stopcontacten, Boiler, ...
Je vindt het merk terug in je bestelbon.
Geef hieronder duidelijk aan wat het probleem is en in welke situatie het probleem zich voordoet. Heb je een vermoeden over de oorzaak ervan of werden er al acties ondernomen om het probleem te proberen verhelpen? Geef dat zeker mee!
Je dossiernummer start met een K. Voorbeeld: K-3024567/1/2. Vul enkel de eerste 7 cijfers in. Geef voor een "Easy keuken" het nummer van het kassaticket in. Deze vind je terug onder de streepjescode bovenaan.

---

Voeg foto's toe.

We ontvangen graag 3 foto’s van je om je aanvraag te vervolledigen. Deze helpen ons om sneller de plaats van het defect of probleem te bepalen. Wat hebben we nodig?

1 - Een close-up van het defect.
2 - Een foto vanop 1 meter afstand.
3 - Een foto van de volledige keuken.